Projekt Inovace e-shopu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt Inovace e-shopu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt Inovace e-shopu
Autor: Maloňová, Dominika
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Tato práce se zabývá poměrně novým elektronickým obchodem, který vznikl na území České republiky v rámci modelu B2C. Práce analyzuje současný stav elektronického obchodu a na základě zjištěných dat navrhuje nejvhodnější inovace pro zvýšení tržeb e-shopu a také vzestupu povědomí o e-shopu. Návrhy možných inovací jsou podrobně rozpracovány a podrobeny dalším analýzám. Klíčová slova: e-shop, elektronické podnikání, webhosting, SEO, Bannery, Gooogle Analytics, PPC reklama, SWOT analýza, doména, Google AdWords, vyhledávače zboží, logo
URI: http://hdl.handle.net/10563/52611
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Design management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
maloňová_2022_dp.pdf 23.72Mb PDF Zobrazit/otevřít None
maloňová_2022_op.docx 47.99Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
maloňová_2022_vp.docx 48.62Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet