Projekt Inovace e-shopu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt Inovace e-shopu |
Autor: |
Maloňová, Dominika
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá poměrně novým elektronickým obchodem, který vznikl na území České republiky v rámci modelu B2C. Práce analyzuje současný stav elektronického obchodu a na základě zjištěných dat navrhuje nejvhodnější inovace pro zvýšení tržeb e-shopu a také vzestupu povědomí o e-shopu. Návrhy možných inovací jsou podrobně rozpracovány a podrobeny dalším analýzám. Klíčová slova: e-shop, elektronické podnikání, webhosting, SEO, Bannery, Gooogle Analytics, PPC reklama, SWOT analýza, doména, Google AdWords, vyhledávače zboží, logo |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52611
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Design management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet