Projekt implementace multibrandové strategie ve společnosti Continental AG v oblasti nákladních pneumatik se zaměřením na region Severní a Jižní Ameriky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt implementace multibrandové strategie ve společnosti Continental AG v oblasti nákladních pneumatik se zaměřením na region Severní a Jižní Ameriky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt implementace multibrandové strategie ve společnosti Continental AG v oblasti nákladních pneumatik se zaměřením na region Severní a Jižní Ameriky
Autor: Heger, Libor
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomový projekt implementace multibrandové strategie v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG se soustředí na řízení značek Continental a General Tire v regionu Severní a Jižní Ameriky. Diplomová práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoretické části je proveden rozbor literárních pramenů. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou portfolia značek, současným manažerským přístupem k řízení značek a strategickou orientací firmy. Výsledkem projektu je víceznačková strategie pro firmu Continental Amerika, která podporuje navrhované posílení pozice značek v regionu Severní a Jižní Ameriky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5260
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 8413


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
heger_2008_dp.pdfZablokované 1.260Mb PDF
heger_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
heger_2008_op.pdf 55.89Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet