Návrh marketingové strategie společnosti Rhino-ceros, a.s. Realitní divize Avareal
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingové strategie společnosti Rhino-ceros, a.s. Realitní divize Avareal |
Autor: |
Soukupová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Obšil, Přemysl
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je prezentovat návrh marketingové strategie společnosti Rhinoceros,a.s Na toto řešení nechť je nahlíženo jako na projekt tvůrčího řešení situace, neboť tato forma, v praxi realitních společností, dosud všeobecně chybí. Podstatou práce je prokázat schopnost samostatného popisu, analýzy a komplexního zhodnocení manažerského" problému" a návrh marketingového řešení. V první části byly soustředěny teoretické poznatky o strategickém marketingu, marketingovém plánování a marketingovém plánu. Druhá část obsahuje analýzu a projekt. Situační analýza, potom podklady k hodnocení ob-lastí a skutečností, které mají vazbu na realizaci marketingového strategického plánu. Pro-jektová část obsahuje marketingové cíle. Ve finální části projektu je navržen informační systém, volba trhu, cenová strategie, komunikační strategie, distribuční strategie, základní strategické orientace a marketingový audit a analýza prodeje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5232
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
8320
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet