Marketing a marketingová komunikace ZOO Praha
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing a marketingová komunikace ZOO Praha |
Autor: |
Buřičová, Linda
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Práce se zaměřuje na oblast marketingové komunikace neziskového sektoru a zoologických zahrad. Cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci pražské zOO a ukázat, jakým způsobem naplňuje informační potřeby jednotlivých skupin. Teoretická část definuje jednotlivé oblasti marketingu a marketingových komunikací neziskových organizací a zoologických zahrad. V analytické části je popsána současná strategie marketingové komunikace Zoo Praha, cílové skupiny a jakým způsobem s nimi Zoo Praha kokmunikuje. V závěru práce jsou shrnuty poznatky z analýzy a zhodnoceny dosažené cíle. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5216
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2038
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7499
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet