Videohra s využitím retro estetiky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Videohra s využitím retro estetiky |
| Autor: |
Fikejz, Jiří
|
| Vedoucí: |
Novák, Pavel
|
|
Abstrakt:
|
Tato práce je rozdělena do dvou částí: Teoretické a Praktické. Teoretická část se zabývá definicí žánru adventura, a analýzou vybraných herních titulů zejména z 80. let dvacátého století. Rozebírá evoluci hardwaru a herních žánrů, které měly zásadní vliv na vývoj samotných her, zejména po grafické stránce. Dále se věnuje současnému přístupu tvorby videoher, jako je 3D modelování, texturování a optimalizace assetů. Analyzuje i některé současné tituly inspirované retro estetikou. Praktická část pojednává o samotnému procesu navrhování a tvorby prototypu nezávislé videohry, která čerpá inspiraci v teoretické části zmíněných titulů a přístupů. Hlavní součástí je vypracovaný Game Design Document k autorské hře Shadowplay. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52050
|
|
Datum:
|
2021-12-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ateliér Digitální design |
|
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Digitální design |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet