Sponzoring streamerů jako nástroj budování značky MADMONQ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sponzoring streamerů jako nástroj budování značky MADMONQ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sponzoring streamerů jako nástroj budování značky MADMONQ
Autor: Štícha, David
Vedoucí: Kazík, Martin
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá podporou a sponzoringem streamerů a content creatorů značkou MADMONQ. Práce má za cíl zjistit, jaký vliv má tento sponzoring na povědomí a image značky a prodeje jejích produktů. V teoretické části jsou popsány pojmy, týkající se této problematiky: sponzoring, značka/brand, streaming, influencer marketing, event marketing. V praktické části je popsaná historie značky a její současná situace, produkt značky, sponzoring prováděný značkou a jakou formou značka komunikuje se zákazníky. Je zde proveden i marketingový výzkum dotazníkovým šetřením a navrhnuto doporučení na základě výsledků výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52040
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62654


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
štícha_2022_dp.pdf 1.491Mb PDF Zobrazit/otevřít None
štícha_2022_op.pdf 244.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
štícha_2022_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet