Sponzoring streamerů jako nástroj budování značky MADMONQ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sponzoring streamerů jako nástroj budování značky MADMONQ |
Autor: |
Štícha, David
|
Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá podporou a sponzoringem streamerů a content creatorů značkou MADMONQ. Práce má za cíl zjistit, jaký vliv má tento sponzoring na povědomí a image značky a prodeje jejích produktů. V teoretické části jsou popsány pojmy, týkající se této problematiky: sponzoring, značka/brand, streaming, influencer marketing, event marketing. V praktické části je popsaná historie značky a její současná situace, produkt značky, sponzoring prováděný značkou a jakou formou značka komunikuje se zákazníky. Je zde proveden i marketingový výzkum dotazníkovým šetřením a navrhnuto doporučení na základě výsledků výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52040
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
62654
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet