Marketingová strategie značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie značky
Autor: Vyroubalová, Alena
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je stanovení marketingové strategie značky v oblasti služeb péče o tělo. V teoretické části práce jsou nastíněny a vysvětleny základní pojmy související s pojmem značka, marketingem služeb a marketingovým a komunikačním mixem. V praktické části je veškeré úsilí věnováno průzkumu trhu, situačním analýzám podniku a následně také marketingovému výzkumu. Projektová část se poté soustředí na aplikaci získaných poznatků v podobě konkrétního návrhu marketingové strategie značky kadeřnictví včetně návrhu marketingového a komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51878
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 61773


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vyroubalová_2022_dp.pdf 3.530Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vyroubalová_2022_op.doc 116.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vyroubalová_2022_vp.doc 114.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet