Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole |
Autor: |
Rachůnková, Tereza
|
Vedoucí: |
Žáková, Iva
|
Abstrakt:
|
Bakalářské práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se specifickým přístupem učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole. Teoretická část práce popisuje výskyt nejčastějších typů narušené komunikační schopnosti v mateřské škole, učitele mateřské školy a jeho přístup k dětem a integraci dětí s narušenou komunikační schopností do mateřské školy. V praktické části je hlavním cílem zjistit specifika přístupu učitele k dětem s narušenou komunikační schopností. Výzkumné šetření je kvalitativního charakteru a bylo použito polostrukturované interview. Výzkumný vzorek tvořilo 8 učitelek ze Zlínského a Jihomoravského kraje, které měly zkušenost s dítětem s narušenou komunikační schopností. Výzkumné šetření odhalilo přístup učitele k dětem, které měly narušenou komunikační schopnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51840
|
Datum:
|
2021-10-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet