Role sociálních sítí v komunikaci společnosti Urban Store
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Role sociálních sítí v komunikaci společnosti Urban Store |
Autor: |
Bartl, Michal
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací značky Urban Store s.r.o. na sociálních sítí a také mírou efektivity, kterou tyto sítě mají na současné či potenciální zákazníky společnosti. Teoretická část rozebírá pojmy spojené s marketingovou komunikací. Dále uvede příklady sociálních sítí užívané společností Urban Store, rozebere konkurenční prostředí firmy a zaměří se také na metodiku výzkumu. Praktická část představí značku Urban Store od počátků do současnosti a zanalyzuje komunikaci společnosti na sociálních sítích. K tomu bude sloužit kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření. Cílem této práce je zjistit, zda se společnost Urban Store dostala do povědomí svých zákazníků prostřednictvím jejich sociálních sítí, a pokud ano, nastínit dle získaných poznatků z kvantitativního výzkumu vhodný typ obsahu na sociálních sítích odpovídající zákaznickým požadavkům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51744
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
62577
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet