Nástroje interní komunikace ve firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nástroje interní komunikace ve firmě |
Autor: |
Procházková, Veronika
|
Vedoucí: |
Dolínková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tématem bakalářské práce jsou nástroje interní komunikace ve firmě. Pro účely této práce byla vybrána firma BOSCH DIESEL s.r.o. se sídlem v Jihlavě. Teoretická část se zabývá pojmy interní komunikace, firemní kultura, public relations, nástroji interní komunikace a marketingovým výzkumem, které slouží k porozumění praktické části této práce. Ze začátku praktické části je popsána firma BOSCH DISEL s.r.o. a komunikační kanály, které jsou ve firmě využívány. Dále je v praktické části využit kvalitativní a kvantitativní výzkum. Na základě všech zpracovaných dat je následně provedeno zodpovězení výzkumných otázek a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51710
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
62648
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet