Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008
Autor: Hudcová, Petra
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tato diplomová práce pojednává o současném stavu marketingových komunikací ve zlínské franšízové prodejně Alpine Pro. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci a její nástroje, východiska pro plán marketingové komunikace, jednotlivé části SWOT analýzy a franšízu. Praktická část Vás seznámí s představením společnosti a ohodnotí současný stav marketingových komunikací. Následuje SWOT analýza. Na základě získaných poznatků je zpracován plán integrované marketingové komunikace, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5165
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 8211


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hudcová_2008_dp.pdfZablokované 1.087Mb PDF
hudcová_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hudcová_2008_op.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet