Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008 |
Autor: |
Hudcová, Petra
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce pojednává o současném stavu marketingových komunikací ve zlínské franšízové prodejně Alpine Pro. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci a její nástroje, východiska pro plán marketingové komunikace, jednotlivé části SWOT analýzy a franšízu. Praktická část Vás seznámí s představením společnosti a ohodnotí současný stav marketingových komunikací. Následuje SWOT analýza. Na základě získaných poznatků je zpracován plán integrované marketingové komunikace, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5165
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
8211
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet