Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Autor: Voráčková, Denisa
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato diplomová práce pojednává o sociální reklamě a jejím využití v oblasti bezpečnosti silničního provozu. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako je sociální marketing, sociální reklama a zabývá se jejich charakteristikou, vývojem a reklamními apely, které jsou v reklamě tohoto zaměření využívány. Součástí teoretické části je i samostatná kapitola týkající se bezpečnosti silničního provozu. Praktická část pojednává o organizaci BESIP, analyzuje vybrané preventivní kampaně, podává informace o tom, jakým problémům se kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu věnují a jaké apely přitom využívají. Součástí praktické části je také kvalitativní i kvantitativní výzkum, který zjišťuje, jaké problémy v oblasti silničního provozu považují lidé za významné a zkoumá, jak preventivní kampaně lidé vnímají.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51640
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62549


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
voráčková_2022_dp.pdf 2.081Mb PDF Zobrazit/otevřít None
voráčková_2022_op.pdf 533.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
voráčková_2022_vp.doc 98Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet