Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu |
Autor: |
Voráčková, Denisa
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce pojednává o sociální reklamě a jejím využití v oblasti bezpečnosti silničního provozu. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako je sociální marketing, sociální reklama a zabývá se jejich charakteristikou, vývojem a reklamními apely, které jsou v reklamě tohoto zaměření využívány. Součástí teoretické části je i samostatná kapitola týkající se bezpečnosti silničního provozu. Praktická část pojednává o organizaci BESIP, analyzuje vybrané preventivní kampaně, podává informace o tom, jakým problémům se kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu věnují a jaké apely přitom využívají. Součástí praktické části je také kvalitativní i kvantitativní výzkum, který zjišťuje, jaké problémy v oblasti silničního provozu považují lidé za významné a zkoumá, jak preventivní kampaně lidé vnímají. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51640
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
62549
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet