Role sociální pedagogiky ve škole v období pandemie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Role sociální pedagogiky ve škole v období pandemie |
Autor: |
Robičková, Markéta
|
Vedoucí: |
Balvín, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Sociální pedagogika hraje důležitou roli ve školách zvláště pro žáky se sociálním znevýhodněním. Pandemie COVID-19 v roce 2020 uzavřela školy v České republice a převedla vzdělávání na distanční formu. Tato práce hodnotí dopad pandemie na roli sociální pedagogiky ve školách. Popisuje sociálně pedagogické činnosti na českých školách před pandemií a hodnotí, jak se jejich nabídka změnila kvůli přechodu na distanční vzdělávání. Popisuje, jaký dopad měl přechod na distanční vzdělávání na žáky, učitele a rodiče obecně, a věnuje zvláštní pozornost žákům se sociálním znevýhodněním. Teoretické poznání je ověřeno pomocí kvantitativního výzkumu na základě dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51629
|
Datum:
|
2022-01-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet