Optimalizace PPC kampaní pro vybranou firmu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Optimalizace PPC kampaní pro vybranou firmu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Optimalizace PPC kampaní pro vybranou firmu
Autor: Šifferová, Monika
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá projektom optimalizácie PPC kampaní pre vybranú firmu. Teoretická časť práce sa zameriava konkrétne na online marketing a jeho využitie v PPC systémoch v nástroji Google Ads a Meta Business Manager. V analytickej časti je charakterizovaná firma, jej doterajšie marketingové činnosti v online priestore a webové stránky firmy, za pomoci SWOT analýzy a funnelovej analýzy. Z analytickej časti ďalej vychádza projektová časť, ktorá obsahuje návrh projektu na optimalizáciu PPC kampaní od tvorby kampaní, ich optimalizácii až k vyhodnoteniu. Projekt je nakoniec podrobený časovou, nákladovou a rizikovou analýzu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51587
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Design management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šifferová_2022_dp.pdf 6.827Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šifferová_2022_op.docx 47.84Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šifferová_2022_vp.docx 47.80Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet