Optimalizace online komunikace společnosti zaměřené na operatívní leasing

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Optimalizace online komunikace společnosti zaměřené na operatívní leasing

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Optimalizace online komunikace společnosti zaměřené na operatívní leasing
Autor: Tomanová, Aneta
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Bakalárska práca sa zaoberá optimalizáciou online marketingovej komunikácie vybranej leasingovej spoločnosti. Hlavným cieľom je zhotovenie online kampaní za účelom zvýšenia dosiahnutých konverzií na webe podniku. V teoretickej časti je čitateľ oboznámený so základnými pojmami týkajúcich sa online marketingu, ale aj so súčasnou situáciou operatívneho leasingu na českom trhu. Na základe teoretických poznatkov sú následne v analytickej časti realizované tri typy výskumov pozostávajúce z kvantitatívneho, kvalitatívneho a A/B testovania. Zo získaných dát sú v závere práce zodpovedané výskumné otázky a formulované odporúčania pre budúcu online komunikáciu firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51584
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62655


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tomanová_2022_dp.pdf 3.987Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tomanová_2022_op.doc 359Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tomanová_2022_vp.doc 95.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet