Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text |
Autor: |
Cagalová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou reklamního textu a jeho kreativity. Účelem této práce je v návaznosti na položení teoretických základů a ukotvení problematiky zanalyzovat vybranou reklamní kampaň, jejíž koncept aktivně využívá text jako základní stavební prvek. Práce užívá v rámci výzkumu kombinaci kvalitativních a kvantitativních metod. Prostřednictvím vlastní hloubkové analýzy doplněné o rozhovory a dotazníkového šetření popisuje znaky kreativity v reklamních textech a z nich pak vytváří ucelený přehled, který lze využít v procesu tvorby dalších reklamních kampaní s cílem kultivovat reklamní prostředí. Práce je zpracovaná do třech částí, ve kterých postupně definuje základní pojmy v rámci reklamy, kreativity v reklamě a její evaluace a kreativity v reklamním textu, analyzuje vybranou reklamní kampaň a uskutečněné dotazníkové šetření. Získané poznatky pak zpracovává do souhrnného doporučení, jak nakládat s reklamním textem a kreativitou tak, aby bylo dosaženo tvorby úspěšných reklamních konceptů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51580
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
62125
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet