Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Autor: Cagalová, Kateřina
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou reklamního textu a jeho kreativity. Účelem této práce je v návaznosti na položení teoretických základů a ukotvení problematiky zanalyzovat vybranou reklamní kampaň, jejíž koncept aktivně využívá text jako základní stavební prvek. Práce užívá v rámci výzkumu kombinaci kvalitativních a kvantitativních metod. Prostřednictvím vlastní hloubkové analýzy doplněné o rozhovory a dotazníkového šetření popisuje znaky kreativity v reklamních textech a z nich pak vytváří ucelený přehled, který lze využít v procesu tvorby dalších reklamních kampaní s cílem kultivovat reklamní prostředí. Práce je zpracovaná do třech částí, ve kterých postupně definuje základní pojmy v rámci reklamy, kreativity v reklamě a její evaluace a kreativity v reklamním textu, analyzuje vybranou reklamní kampaň a uskutečněné dotazníkové šetření. Získané poznatky pak zpracovává do souhrnného doporučení, jak nakládat s reklamním textem a kreativitou tak, aby bylo dosaženo tvorby úspěšných reklamních konceptů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51580
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62125


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
cagalová_2022_dp.pdf 3.070Mb PDF Zobrazit/otevřít None
cagalová_2022_op.doc 177.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
cagalová_2022_vp.doc 118Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet