Rozvoj sociálních dovedností dětí předškolního věku z pohledu učitele
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rozvoj sociálních dovedností dětí předškolního věku z pohledu učitele |
Autor: |
Kadlčková, Gabriela
|
Vedoucí: |
Tallová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá tématem sociálních dovedností dětí předškolního věku. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá pojmem sociální dovednost. Dále také shrnuje poznatky o sociálním vývoji dítěte předškolního věku, o socializaci dítěte a popisuje rozvoj sociálních dovedností. V praktické části jsou uvedeny výsledky kvantitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován formou dotazníkového šetření. Cílem této práce bylo zjistit, jaký pohled mají na rozvoj sociálních dovedností dětí učitelé mateřských škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51538
|
Datum:
|
2021-10-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet