Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů |
Autor: |
Bernatíková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce analyzuje a vyhodnocuje spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů. Podrobněji je zaměřena na jednotlivé faktory, které toto spotřebitelské chování ovlivňují. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy spojené s tématem spotřebitelského chování. Praktická část se skládá ze dvou metod výzkumného šetření. První částí je kvalitativní výzkum, který byl realizován pomocí polostrukturovaných individuálních rozhovorů. Druhá část obsahuje kvantitativní šetření, které bylo pro-vedeno formou elektronických dotazníků. V závěru práce jsou navržena doporučení pro značku Tarani, která vyplynula z výsledků výzkumného šetření a jsou zde také zodpovězené výzkumné otázky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51504
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
61475
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet