Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy OMA CZ Slovakia, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy OMA CZ Slovakia, s.r.o. |
Autor: |
Michálková, Lucia
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práca je zameraná na zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti OMA CZ Slovakia, s.r.o. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť, ktorá sa ďalej člení na analytickú a projektovú. V teoretickej časti boli vymedzené teoretické poznatky týkajúce sa konkurencie a konkurencieschopnosti, použitých analýz, marketingového mixu, marketingovej komunikácie, jej nových trendov a distribúcie. Teoretická časť slúži ako podklad pre vypracovanie praktickej časti. Praktická časť diplomovej práce sa zaoberá predstavením spoločnosti, spracovaním analýz marketingového mixu, marketingovej komunikácie a analýzou prostredia podniku. Zvolené analýzy poukazujú na nedostatky spoločnosti a vyplývajú z nich odporúčania. Na základe týchto odporúčaní je vypracovaný projekt pre zvýšenie konkurencieschopnosti. Projekt je následne podrobený nákladovej, časovej a rizikovej analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51436
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet