Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu |
Autor: |
Dobešová, Lucie
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je bližší seznámení s event marketingem, definování jeho cílů, po-chopení podstaty a přiblížení se názorům veřejnosti. První část práce se zabývá teoretický-mi pohledy na event marketing, na jeho význam, roli v komunikačním mixu a jeho místo mezi čtyřmi P. Druhá část práce nahlíží na event marketing z praxe. Jako modelový příklad byla zvolena akce Rozsvícení vánočního stromečku, kterou pořádá Studentská Unie Uni-verzity Tomáše Bati ve Zlíně. Součástí práce je dotazníkový průzkum, kterým byly oslove-ny tři cílové skupiny: agentury a firmy (odborná veřejnost) a laická veřejnost (cílová skupi-na pořádaných eventů). Práce má sloužit nejen jako bližší vysvětlení pojmu event marke-ting, ale má také vysvětlit jeho používání a zakomponování do marketingového mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5142
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2010
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7450
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet