Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Autor: Dobešová, Lucie
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je bližší seznámení s event marketingem, definování jeho cílů, po-chopení podstaty a přiblížení se názorům veřejnosti. První část práce se zabývá teoretický-mi pohledy na event marketing, na jeho význam, roli v komunikačním mixu a jeho místo mezi čtyřmi P. Druhá část práce nahlíží na event marketing z praxe. Jako modelový příklad byla zvolena akce Rozsvícení vánočního stromečku, kterou pořádá Studentská Unie Uni-verzity Tomáše Bati ve Zlíně. Součástí práce je dotazníkový průzkum, kterým byly oslove-ny tři cílové skupiny: agentury a firmy (odborná veřejnost) a laická veřejnost (cílová skupi-na pořádaných eventů). Práce má sloužit nejen jako bližší vysvětlení pojmu event marke-ting, ale má také vysvětlit jeho používání a zakomponování do marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5142
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2010
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7450


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dobešová_2008_bp.pdfZablokované 1.783Mb PDF
dobešová_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dobešová_2008_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet