Změna komunikační strategie módní značky během koronakrize

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Změna komunikační strategie módní značky během koronakrize

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Změna komunikační strategie módní značky během koronakrize
Autor: Myslikovjanová, Petra
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje komunikační strategii módní značky Zalando. Předmětem práce bylo zjistit, jak v České republice zákazníci vnímají změnu komunikační strategie vlivem koronakrize a které nástroje komunikačního mixu ovlivňují image značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51417
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62640


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
myslikovjanová_2022_dp.pdf 2.241Mb PDF Zobrazit/otevřít None
myslikovjanová_2022_op.doc 117.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
myslikovjanová_2022_vp.pdf 142.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet