Analýza názorů učitelek v MŠ na edukaci dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza názorů učitelek v MŠ na edukaci dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí |
Autor: |
Diváková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Klapko, Dušan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá analýzou názoru učitelek v mateřské škole k tématu edukace sociálně znevýhodněných předškolních dětí na základě prostředí. Cílem teoretické části je popsat podporu těchto dětí dle dokumentu Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+. Zde je snahou snížit nerovnosti v přístupu ke kvalitnímu vzdělávání. Také je prosazován rovný přístup ve vzdělávání. V rámci teorie je také cílem systematizovat poznatky o inkluzivním vzdělávání v MŠ. Prostřednictvím kvalitativního výzkumu je cílem popsat specifika edukace dítěte se sociálním znevýhodněním na základě prostředí z pohledu učitelek v MŠ. A to na základě dat, která byla získána metodou Focus group a metodou polostrukturovaného rozhovoru. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51381
|
Datum:
|
2021-10-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Předškolní pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
60159
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet