Image Univerzity obrany
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Image Univerzity obrany |
Autor: |
Seménková, Veronika
|
Vedoucí: |
Dolínková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá image Univerzity obrany. Teoretická část objasňuje pojem image, faktory ovlivňující image, nástroje, jimiž je image budována a v neposlední řadě metody měření image. V závěru této části je definována metodika práce, cíl práce a výzkumné otázky. V praktické části je nejprve představena Univerzita obrany a následně je zkoumána její současná image z pohledu studentů. Na základě zjištěných informací jsou v projektové části navrhnuta opatření, sloužící k vylepšení image univerzity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51362
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62510
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet