Otázky učitelů využívané v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Otázky učitelů využívané v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole |
Autor: |
Tomečková, Michaela
|
Vedoucí: |
Fenyková, Petra
|
Abstrakt:
|
Předkládaná bakalářská práce se zabývá otázkami učitelů zaznívajícími v procesu přírodovědného vzdělávání v mateřských školách. Cílem bakalářské práce je analyzovat dialog probíhající mezi učiteli a dětmi v průběhu přírodovědného vzdělávání v mateřských školách, s důrazem na otázky učitelů a jejich specifika. Teoretická část se zaměřuje na sumarizaci poznatků týkajících se přírodovědného vzdělávání, přírodovědné gramotnosti, předkládá současné přístupy k přírodovědnému vzdělávání a konkrétněji potom mluví o badatelsky orientovaném vzdělávání ve spojitosti s otázkami učitelů, které jsou pro přírodovědné vzdělávání klíčové. V empirické části jsou presentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Výzkum byl realizován prostřednictvím nestrukturovaného pozorování. Data byla interpretována a zpracována do kategorií otázek využívaných učiteli mateřských škol v přírodovědném vzdělávání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51358
|
Datum:
|
2021-10-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet