Digitální data mining v managementu a ekonomii
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Digitální data mining v managementu a ekonomii |
Autor: |
Jurášek, Ondřej
|
Vedoucí: |
Damborský, Milan
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá digitálním data miningem a jeho využitím v managementu a ekonomii. Cílem této bakalářské práce bude na základě analýzy současného stavu využití data miningu ve vybrané společnosti vytvořit návrh doporučení jeho efektivnějšího využití. Vybraná společnost nese název Martenz. V teoretické části jsou zmíněny základní pojmy související s data miningem, metody, které data mining využívá, proces data miningu dle struktury CRISP a následné možnosti využití data miningu dle oboru. Po vypracování teoretické části a s ní obdrženými novými znalostmi jsem analyzoval současné využití data miningu ve společnosti. Společnost již určité platformy data miningu využívala, ale stále zde byl velký prostor pro zlepšení. Cíl práce byl splněn vypracováním návrhu o použití nového efektivnějšího systému CRM (řízení vztahu se zákazníky). Systémy CRM jsou jedny z nejpoužívanějších aplikací data miningu ve společnostech. Tento návrh byl poté ve společnosti i aplikován. Společnost Martenz tak nyní může provádět efektivnější cílený marketing, má lepší přehled o svých zákaznících, a může tak zlepšovat své výsledky prodeje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51349
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet