Význam komunikační kampaně "Udělejme tečku"
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam komunikační kampaně "Udělejme tečku" |
Autor: |
Vlachová, Lucie
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce si klade za cíl zmapovat vnímání obecné veřejnosti na kampaň "Udělejme tečku" od iniciativy Cesta ven. Zjišťuje, zdali měla očekávaný dopad na společnost a přesvědčila populaci ČR o důležitosti očkování se proti nemoci Covid-19. Teoretická část objasňuje a vymezuje pojmy v oblasti sociálního marketingu, rovněž také pojmy krizová komunikace a dezinformace. V praktické části je zpracován kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření, na základě jeho výsledků jsou pak zodpovězeny výzkumné otázky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51338
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
62660
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet