Využití hudby v amerických prezidentských kampaních
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití hudby v amerických prezidentských kampaních |
Autor: |
Naňák, Lukáš
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce zkoumá, jaké zákonitosti platí u využívání hudby v amerických prezidentských kampaních, ať už z pohledu stranických partají, tak i z pohledu jednotlivých prezidentských kandidátů. Práce za pomocí kvantitativního výzkumu zkoumá kampaňové písně dvou největších amerických politických stran použitých mezi lety 2008-2020. Dále práce analyzuje konkrétní písně, s nimiž byli jednotliví kandidáti během volební kampaně nejčastěji spojováni. Práce dochází k závěru, že výběr písní u obou stran se liší v návaznosti na to, na jaké segmenty voličů tyto strany cílí. Z pohledu jednotlivých kandidátů se ukázalo, že kampaňové písně jsou využívány především jako nástroj pro budování vhodného obrazu kandidáta. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51321
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62534
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet