Analýza konkurenčního prostředí společnosti Pneuform Hulín, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenčního prostředí společnosti Pneuform Hulín, a.s. |
Autor: |
Julina, Pavel
|
Vedoucí: |
Kop, Vladimír
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce zpracovává analýzu konkurenčního prostředí společnosti Pneu- form Hulín, a.s. v oboru opravných materiálů na pneu a duše. V analytické části je představena tato společnost a její konkurenti na tuzemském trhu v oboru opra-vných materiálů na pneu a duše plášťů v České republice s vlastní analýzou kon- kurenčního prostředí. Tato část obsahuje Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, SWOT analýzu, strategii tržního vůdce, vyzyvatele, následovatele i troška- ře a příslušný marketingový mix. V projektové části je uvedeno vyhodnocení vý- sledků analýzy současného stavu i konkurenčních výhod a navržená doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5124
|
Datum:
|
2008-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
9641
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet