Nové trendy v marketingové komunikaci ve Help Fitness klubu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové trendy v marketingové komunikaci ve Help Fitness klubu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové trendy v marketingové komunikaci ve Help Fitness klubu
Autor: Jehlička, Šimon
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je analyzovat využívané nástroje marketingové komunikace a vyu-žití nových trendů marketingové komunikace. Práce je rozdělena do tří částí a to zejména na teorii, analýzu a doporučení. V první části jsou osvětleny základy marketingové komunikace a jejich funkce. Dále pak popisuje nové trendy, které jsou uplatnitelné pro praxi v Help fitness clubu. Druhá část analyzuje využívané marketingovou komunikaci, její využívaní a nedostatky. V této části je popsána historie fitness clubu, jeho filozofie a cíle do budoucna. Závěrečná část je sestavena zejména z doporučení pro zlepšení a oživení marketingové ko-munikace. Tyto doporučení a zlepšení se opírají hlavně o nové trendy v marketingové komunikaci, ale nejen o ně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5123
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 9742


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jehlička_2008_bp.pdf 1.034Mb PDF Zobrazit/otevřít
jehlička_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jehlička_2008_op.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet