Nové trendy v marketingové komunikaci ve Help Fitness klubu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nové trendy v marketingové komunikaci ve Help Fitness klubu |
Autor: |
Jehlička, Šimon
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je analyzovat využívané nástroje marketingové komunikace a vyu-žití nových trendů marketingové komunikace. Práce je rozdělena do tří částí a to zejména na teorii, analýzu a doporučení. V první části jsou osvětleny základy marketingové komunikace a jejich funkce. Dále pak popisuje nové trendy, které jsou uplatnitelné pro praxi v Help fitness clubu. Druhá část analyzuje využívané marketingovou komunikaci, její využívaní a nedostatky. V této části je popsána historie fitness clubu, jeho filozofie a cíle do budoucna. Závěrečná část je sestavena zejména z doporučení pro zlepšení a oživení marketingové ko-munikace. Tyto doporučení a zlepšení se opírají hlavně o nové trendy v marketingové komunikaci, ale nejen o ně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5123
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
9742
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet