Analýza marketingového řízení vybraného minipivovaru

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového řízení vybraného minipivovaru

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového řízení vybraného minipivovaru
Autor: Juránková, Jaroslava
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového řízení minipivovaru Kolštejn. Cílem práce je zjistit současný stav marketingového řízení minipivovaru a na základě provedených analýz zjistit nedostatky v marketingovém řízení a doporučit minipivovaru konkrétní kroky, které povedou ke zlepšení aktuálního stavu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky a literární rešerše vztahující se k marketingovému řízení firmy. Mezi těmito poznatky jsou marketingová komunikace, analýza PESTLE, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Dále také marketingový a komunikační mix. Všechny tyto analýzy jsou následně použity v praktické části, pro zjištění současného stavu marketingové řízení. Na základě těchto analýz jsou navržena konkrétní doporučení, které povedou ke zlepšení marketingového řízení minipivovaru Kolštejn.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51223
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
juránková_2022_dp.pdf 3.646Mb PDF Zobrazit/otevřít None
juránková_2022_op.docx 52.83Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
juránková_2022_vp.pdf 1.370Mb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet