Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru
Autor: Argalášová, Katka
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace minipivovaru Maxmilian, s cílem navrhnout doporučení, které povedou ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace. První, teoretická část, obsahuje informace o marketingu, marketingovém a komunikačním mixu a také poznatky z oblasti historie pivovarnictví a výrobě piva. Druhá, praktická část, představuje pivovar, jeho způsob marketingového a komunikačního mixu včetně rozhovoru se zaměstnancem, jehož náplní práce je marketingová komunikace se zákazníky a obchodními partnery. Závěr práce se zabývá návrhy a doporučení na zlepšení marketingové komunikace, které jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51196
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
argalášová_2022_dp.pdf 6.552Mb PDF Zobrazit/otevřít None
argalášová_2022_op.pdf 750.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
argalášová_2022_vp.pdf 1.380Mb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet