Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Autor: Javorská, Anežka
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Tato diplomová práce na téma Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu si klade za cíl zjistit, jak se veřejnost a organizace BESIP staví k problematice bezpečného silničního provozu a spánku v rámci sociální reklamy a poté navrhnout nejefektivnější provedení kampaně komunikující tuto problematiku. Teoretická část se zabývá definováním pojmů sociální reklama, sociální marketing a bezpečnost silničního provozu. Součástí teoretické části je metodika práce, kde jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část analyzuje organizaci BESIP a její působení; dále je vpraktické proveden kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření a kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů. Vprojektové části autorka navrhuje marketingovou kampaň zaměřenou na bezpečnosti silničního provozu a spánku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51171
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62528


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
javorská_2022_dp.pdf 1.620Mb PDF Zobrazit/otevřít None
javorská_2022_op.doc 158.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
javorská_2022_vp.pdf 161.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet