Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu |
Autor: |
Javorská, Anežka
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce na téma Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu si klade za cíl zjistit, jak se veřejnost a organizace BESIP staví k problematice bezpečného silničního provozu a spánku v rámci sociální reklamy a poté navrhnout nejefektivnější provedení kampaně komunikující tuto problematiku. Teoretická část se zabývá definováním pojmů sociální reklama, sociální marketing a bezpečnost silničního provozu. Součástí teoretické části je metodika práce, kde jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část analyzuje organizaci BESIP a její působení; dále je vpraktické proveden kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření a kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů. Vprojektové části autorka navrhuje marketingovou kampaň zaměřenou na bezpečnosti silničního provozu a spánku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51171
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62528
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet