Společné čtení příběhů v mateřské škole a jeho vztah k vývinu narativních schopností dětí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Společné čtení příběhů v mateřské škole a jeho vztah k vývinu narativních schopností dětí |
Autor: |
Boráková, Martina
|
Vedoucí: |
Petrová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce má výzkumný charakter. Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s problematikou čtenářské pregramotnosti, konkrétněji s významem společného čtení pro dítě předškolního věku, a popsat jeho vliv na rozvoj narativních schopností dětí v předškolním věku. V empirické části práce byl realizován kvalitativní výzkum dětí předškolního věku, který proběhl v mateřské škole. Ve výzkumném šetření se děti frekventovaně účastnily společného čtení. Výzkum pozoroval vstupní vyprávění předškolních dětí po prvním společném čtení a výstupní vyprávění na konci společného čtení. Výsledky tohoto výzkumu mohou objasnit, jak děti své příběhy tvoří a jaký má společné čtení vliv na rozvoj narativních schopností předškolních dětí ve věku od čtyřech do šesti let. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51158
|
Datum:
|
2021-10-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet