Projekt zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu www.promodarky.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu www.promodarky.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu www.promodarky.cz
Autor: Švehlová, Petra
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vypracovat projekt, který povede ke zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu s reklamními předměty www.promodarky.cz. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti konkurenceschopnosti, konkurence, budování značky, marketingového výzkumu a internetového prodeje. Praktickou část tvoří analytická a projektová část. V analytické části je charakterizován e-shop www.promodarky.cz a je zpracována analýza konkurenčního prostředí včetně Porterovy analýzy pěti sil. Dále byla provedena SWOT analýza a kvantitativní marketingový výzkum. Následuje projekt zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu, který je vytvořen na základě výsledků získaných z provedených analýz. Projekt je zhodnocen pomocí nákladové, rizikové a časové analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51146
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
švehlová_2022_dp.pdf 1.780Mb PDF Zobrazit/otevřít None
švehlová_2022_op.docx 48.48Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
švehlová_2022_vp.pdf 217.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet