Návrh komunikační strategie pro internetový obchod HighBaron.cz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh komunikační strategie pro internetový obchod HighBaron.cz |
Autor: |
Vašíček, Michal
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Předmětem práce je sestavení efektivní komunikační strategie pro internetový obchod se superbylinami a sběratelskými potřebami. Teoretická část práce zahrnuje literární rešerši východisek z oblasti marketingové komunikace a popis specifik trhu. Praktická část obsahuje vypracování analýzy konkurence, SWOT analýzy a popis dosavadní komunikace podniku. Následuje realizace a vyhodnocení primárního šetření formou polostrukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření. V projektové části práce je na základě východisek ukotvených v teoretické části a výsledků šetření v části praktické vypracována komunikační strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51135
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
62794
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet