Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
Autor: |
Miličková, Lucie
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, kterou představuje obchodní centrum Galerie Vaňkovka sídlící v Brně. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vytvoření literární rešerše, která je zaměřena na marketingovou komunikaci. Následně byla definována teoretická východiska pro zpracování části praktické. V praktické části bakalářské práce bylo cílem zanalyzovat současný stav marketingové komunikace obchodního centra na základě vybraných analýz a metod, poté zhodnotit tyto výsledky a vytvořit návrhy doporučení, která pomohou obchodnímu centru Galerie Vaňkovka zlepšit nejen marketingovou komunikaci se svými zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51122
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet