Význam sponzoringu českých esportových akcí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam sponzoringu českých esportových akcí |
Autor: |
Bolcek, Pavel
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá sponzoringem a jeho významem v rámci českých esportových akcí. Teoretická část práce obsahuje základní pojmy z oblasti sponzoringu, esportu, částečně event marketingu a popis výzkumných metod použitých v práci. Praktická část analyzuje český esportový trh, přičemž využívá sekundární data, dále zkoumá primární data získaná z individuálních rozhovorů a dotazníku, zaměřující se na vztah organizátorů eventů, sponzorů a návštěvníků ke sponzoringu ve stanoveném odvětví. Z výsledků analýzy a primárních dat je následně navržena komunikační strategie pro sponzoring esportových akcí v projektové části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51046
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62520
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet