Vizuální komunikace hudebních cen
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vizuální komunikace hudebních cen |
Autor: |
Komůrka, Adam
|
Vedoucí: |
Ondroušek, Václav
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je navrhnout vizuální identitu Cen Anděl Coca-Cola 2021. V teoretické části se obeznámím s obecným principem design thinkingu, jehož metody budu později užívat při tvorbě vizuální identity. Finální návrh bude zahrnovat vizuální podobu komunikace před akcí, ale také grafickou výbavu pořadu - znělky, nominační vizitky a projekce na LED obrazovky. Výstupy z této diplomové práce budou odvysílány v pořadu Ceny Anděl Coca-Cola živě 27. dubna 2022 ve 21:20 na ČT 1. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51033
|
Datum:
|
2021-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Digitální design |
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Digitální design |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet