Vizuální komunikace hudebních cen
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vizuální komunikace hudebních cen |
Author: |
Komůrka, Adam
|
Advisor: |
Ondroušek, Václav
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je navrhnout vizuální identitu Cen Anděl Coca-Cola 2021. V teoretické části se obeznámím s obecným principem design thinkingu, jehož metody budu později užívat při tvorbě vizuální identity. Finální návrh bude zahrnovat vizuální podobu komunikace před akcí, ale také grafickou výbavu pořadu - znělky, nominační vizitky a projekce na LED obrazovky. Výstupy z této diplomové práce budou odvysílány v pořadu Ceny Anděl Coca-Cola živě 27. dubna 2022 ve 21:20 na ČT 1. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51033
|
Date:
|
2021-12-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ateliér Digitální design |
Discipline:
|
Multimédia a design - Digitální design |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account