Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus |
Autor: |
Martínek, Tomáš
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou procesu tvorby e-mailové kampaně se zaměřením zejména na prvky grafického zpracování a celkové struktury textu. V teoretické části je definovaný direct marketing a jeho nástroje, dále pak jednotlivé kroky a postupy, které jsou stěžejní při tvorbě úspěšné e-mailové kampaně. V praktické části jsou analyzovány a charakterizovány tři e-mailové kampaně společnosti MAN Truck & Bus. Následně jsou vytvořeny dva testovací e-maily, které jsou poté vyhodnoceny na základě zjištěných informací z rozhovorů s participanty výzkumu. V závěru bakalářské práce jsou doporučeny jednotlivé kroky pro tvorbu ideálního e-mailu tak, aby byl pro společnost co nejefektivnější. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50977
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
61528
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet