Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus
Autor: Martínek, Tomáš
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou procesu tvorby e-mailové kampaně se zaměřením zejména na prvky grafického zpracování a celkové struktury textu. V teoretické části je definovaný direct marketing a jeho nástroje, dále pak jednotlivé kroky a postupy, které jsou stěžejní při tvorbě úspěšné e-mailové kampaně. V praktické části jsou analyzovány a charakterizovány tři e-mailové kampaně společnosti MAN Truck & Bus. Následně jsou vytvořeny dva testovací e-maily, které jsou poté vyhodnoceny na základě zjištěných informací z rozhovorů s participanty výzkumu. V závěru bakalářské práce jsou doporučeny jednotlivé kroky pro tvorbu ideálního e-mailu tak, aby byl pro společnost co nejefektivnější.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50977
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 61528


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
martínek_2022_dp.pdf 3.136Mb PDF Zobrazit/otevřít None
martínek_2022_op.pdf 160.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
martínek_2022_vp.pdf 144.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet