Projekt měření účinnosti sponzoringu sportu ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt měření účinnosti sponzoringu sportu ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt měření účinnosti sponzoringu sportu ve vybrané firmě
Autor: Starý, Milan
Vedoucí: Macurová, Lucie
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu měření účinnosti a efektivnosti sponzo-ringových aktivit ve společnosti Skanska a.s. Cílem práce je zhodnotit sponzoring a navrh-nout vhodnou metodiku měření účinnosti a efektivnosti sponzoringu pro firmu Skanska a.s. V úvodní části práce byl proveden rozbor teoretických poznatk, které se týkají, jak sa-motného sponzoringu, jeho členění, tak i metod, které se pouţívají při jeho měření. V praktické části následuje popis sponzorské činnosti ve vybrané firmě, kterou je Skanska a.s. a vzájemného vztahu s fotbalovým klubem 1. FC Brno. Poslední část práce byla věno-vána návrhu projektu účinného měření sponzoringu pro firmu Skanska a.s., závěrečnému hodnocení a doporučení pro management.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5094
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 8950


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
starý_2008_dp.pdfZablokované 2.274Mb PDF
starý_2008_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
starý_2008_op.doc 82Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet