Projekt měření účinnosti sponzoringu sportu ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt měření účinnosti sponzoringu sportu ve vybrané firmě |
Autor: |
Starý, Milan
|
Vedoucí: |
Macurová, Lucie
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu měření účinnosti a efektivnosti sponzo-ringových aktivit ve společnosti Skanska a.s. Cílem práce je zhodnotit sponzoring a navrh-nout vhodnou metodiku měření účinnosti a efektivnosti sponzoringu pro firmu Skanska a.s. V úvodní části práce byl proveden rozbor teoretických poznatk, které se týkají, jak sa-motného sponzoringu, jeho členění, tak i metod, které se pouţívají při jeho měření. V praktické části následuje popis sponzorské činnosti ve vybrané firmě, kterou je Skanska a.s. a vzájemného vztahu s fotbalovým klubem 1. FC Brno. Poslední část práce byla věno-vána návrhu projektu účinného měření sponzoringu pro firmu Skanska a.s., závěrečnému hodnocení a doporučení pro management. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5094
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
8950
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet