Humor a erotika v TV reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Humor a erotika v TV reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Humor a erotika v TV reklamě
Autor: Ninhová, Thi Nam Binh
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Tato práce se zabývá tématem "Humor a erotika v TV reklamě". Práce se blíže věnuje kombinaci apelů humoru a erotiky u ne zcela tradičních produktů. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají tuto kombinaci v televizních reklamách a jestli mají nějaký vliv na jejich nákupní chování. V teoretické části je definován samotný pojem reklama, ale jsou zde také zasezeny historické kontexty humorné i erotické reklamy. V teoretické části nalezneme rovněž funkce reklamy a média, přes která se k nám reklama dostává. Dále se práce zaměřuje na jednotlivé apely humoru a erotiky zvlášť, ale i společně. Praktická část obsahuje autorčinu obsahovou analýzu, analýzu a vyhodnocení kvalitativního výzkumu ve formě focus group a kvantitativního výzkumu ve formě elektronického dotazníků
URI: http://hdl.handle.net/10563/50949
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62535


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ninhová_2022_dp.zip 114.8Kb application/zip Zobrazit/otevřít None
ninhová_2022_op.doc 203.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ninhová_2022_vp.doc 117.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet