Humor a erotika v TV reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Humor a erotika v TV reklamě |
Autor: |
Ninhová, Thi Nam Binh
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá tématem "Humor a erotika v TV reklamě". Práce se blíže věnuje kombinaci apelů humoru a erotiky u ne zcela tradičních produktů. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají tuto kombinaci v televizních reklamách a jestli mají nějaký vliv na jejich nákupní chování. V teoretické části je definován samotný pojem reklama, ale jsou zde také zasezeny historické kontexty humorné i erotické reklamy. V teoretické části nalezneme rovněž funkce reklamy a média, přes která se k nám reklama dostává. Dále se práce zaměřuje na jednotlivé apely humoru a erotiky zvlášť, ale i společně. Praktická část obsahuje autorčinu obsahovou analýzu, analýzu a vyhodnocení kvalitativního výzkumu ve formě focus group a kvantitativního výzkumu ve formě elektronického dotazníků |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50949
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62535
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet