Influenceři a sociální reklama
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Influenceři a sociální reklama |
Autor: |
Holý, Jan
|
Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá influencer marketingem v České republice. Cílem bylo zhodnotit etické chování vybraných lifestylových influencerů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla vytvořena literární rešerše, která byla zpracována na základě české a zahraniční odborné literatury. V praktické části byla vyhodnocena konzumovatelnost vybraných influencerů a důvěryhodnost jejich propagace v porovnání s běžnými způsoby reklamy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50939
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
62633
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet