Komunikační strategie sub-brandu Škoda iV

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie sub-brandu Škoda iV

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie sub-brandu Škoda iV
Autor: Krhut, Michal
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá komunikační strategií sub-brandu Škoda iV, zastupující elektrifikované modely značky Škoda Auto, jež patří do automobilového koncernu Volkswagen Group. Důležitou částí je zpracování teoretického základu práce, který se věnuje vývoji komunikačního konceptu značky a zároveň rozebírá oblast nákupního chování spotřebitelů či segmentace cílových skupin. Podstatou praktické části práce je pomocí výzkumu určit kvality a nedostatky dosavadní komunikační strategie sub-brandu Škoda iV a dále pak zjistit její relevanci ve vztahu k potenciálním zákazníkům značky. Výzkumné otázky budou zodpovězeny na základě výsledků z kvantitativních i kvalitativních metod provedeného výzkumu. Projektová část obsahuje návrh komunikační strategie sub-brandu Škoda iV s ohledem na výsledky z předchozího výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50930
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62223


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krhut_2022_dp.pdf 2.513Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krhut_2022_op.doc 117.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krhut_2022_vp.doc 96Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet