Interakční styl začínajícího učitele
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interakční styl začínajícího učitele |
Autor: |
Majzlíková, Natálie
|
Vedoucí: |
Gavora, Peter
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá interakčním stylem začínajících učitelů na 1. stupni základní školy. V teoretické části se zaměřuji na vymezení klíčových pojmů, které souvisí s výukovou komunikací a interakci. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak začínající učitelé popisují interakční styl a jak interakční styl učitele hodnotí žáci ve čtvrtých a pátých ročnících základních škol. Sběr dat probíhal metodou dotazníku QTI. Výzkumu se zúčastnilo celkem 120 respondentů - 6 začínajících učitelek a 114 žáků. Výsledky ukázaly rozdílné hodnoty mezi žáky a začínajícími učitelkami. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50905
|
Datum:
|
2021-10-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
60136
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet