Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka |
Autor: |
Otáhalová, Lenka
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá analýzou cílových skupin a návrhem komunikační strategie značky Bujónka, která na českém trhu prodává zdravý bujón z čerstvých surovin. Práce je členěna do tří částí. Teoretická se věnuje základním pojmům, které souvisí s danou problematikou. V praktické části je proveden marketingový výzkum, na základě kterého je posléze určen profil cílové skupiny a připraven návrh marketingové strategie. Součástí práce je také návrh reklamní kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50894
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
62506
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet