Prosociální chování u žáků tradičních a alternativních škol

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Prosociální chování u žáků tradičních a alternativních škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Prosociální chování u žáků tradičních a alternativních škol
Autor: Staňková, Veronika
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na prosociální chování u žáků tradičních a alternativních škol. Teoretická část práce se zabývá prosociálním chováním, jeho formami, jeho determinanty a jeho vývojem. Také se zabývá tradičními a alternativními školami a aspekty, ve kterých se podobají či liší. Praktická část přináší výsledky kvantitativního výzkumu, který byl uskutečněn pomocí nominační techniky u žáků čtvrtých, pátých, šestých a sedmých tříd tradičních a alternativních škol. Cílem bylo zjistit míru prosociálního chování u žáků, a poté porovnat v závislosti na typu školy či jednotlivých ročnících.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50886
Datum: 2021-12-09
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 60409


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
staňková_2022_dp.pdf 2.359Mb PDF Zobrazit/otevřít None
staňková_2022_op.docx 17.19Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
staňková_2022_vp.docx 17.93Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet