Využití CSR aktivit firem v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití CSR aktivit firem v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé |
Autor: |
Suchánková, Klára
|
Vedoucí: |
Šviráková, Eva
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem a jejím možným využitím v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé. Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti společenské odpovědnosti, marketingové komunikační strategie a fundraisingu. Praktická část dává možnost nahlédnout na trh s deskovými hrami, respektive deskovými hrami pro nevidomé. Rovněž analyzuje samotnou deskovou hru a její postavení na trhu. Velká část praktické části je též věnována kvalitativnímu výzkumu, díky kterému se lze dozvědět, jak fungují společnosti v otázkách rozhodování o svých společensky odpovědných aktivitách. Z analýz, výzkumu a získaných informací je následně v projektové části navržena marketingová strategie pro deskovou hru, která je založena na nabídce spolupráce pro společensky odpovědné firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50874
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62541
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet