Využití CSR aktivit firem v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití CSR aktivit firem v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití CSR aktivit firem v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé
Autor: Suchánková, Klára
Vedoucí: Šviráková, Eva
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem a jejím možným využitím v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé. Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti společenské odpovědnosti, marketingové komunikační strategie a fundraisingu. Praktická část dává možnost nahlédnout na trh s deskovými hrami, respektive deskovými hrami pro nevidomé. Rovněž analyzuje samotnou deskovou hru a její postavení na trhu. Velká část praktické části je též věnována kvalitativnímu výzkumu, díky kterému se lze dozvědět, jak fungují společnosti v otázkách rozhodování o svých společensky odpovědných aktivitách. Z analýz, výzkumu a získaných informací je následně v projektové části navržena marketingová strategie pro deskovou hru, která je založena na nabídce spolupráce pro společensky odpovědné firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50874
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62541


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
suchánková_2022_dp.pdf 9.808Mb PDF Zobrazit/otevřít None
suchánková_2022_op.pdf 297.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
suchánková_2022_vp.doc 109Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet