Multiplatformní karetní hra
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Multiplatformní karetní hra |
Autor: |
Páč, Miroslav
|
Vedoucí: |
Janků, Peter
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat vývoj multiplatformní karetní hry, včetně analýzy, grafického návrhu aplikace a popisu vývoje. Teoretická část se zabývá studiem herních enginů, co by měli obsahovat, výběrem známějších enginů ve světě a jejich výhodami a nevýhodami. Dále je čtenář seznámen s pojmem UML analýza, jejím využitím, rozdělením diagramů a důvody proč se používá. Praktická část popisuje výběr karetní hry a herního enginu. Zpracování UML analýzy a následnou práci a implementaci karetní hry. Výsledným produktem je vytvořená aplikace multiplatformní karetní hry, která je otestována na více platformách. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50867
|
Datum:
|
2021-12-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet