Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích |
Autor: |
Večerková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Účelem diplomové práce je vytvoření komunikačního plánu, který by motivoval kulturní organizace kzahájení strategických aktivit. Teoretická část práce poskytuje základní východiska týkající se kulturních organizací, nových přístupů, které se v této sféře objevují a k jejich strategickému řízení. Praktická část mapuje stav českých kulturních organizací a vyhodnocuje a interpretuje kvalitativní šetření, které bylo realizováno formou osobních rozhovorů. V projektové části je na základě informací zjištěných ve výzkumu sestaven komunikační plán pod záštitou nově vznikajícího studia Shifters. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50858
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62518
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet